loading...
پرتال تفریحی و عاشقونه
Alirezaz90 بازدید : 740 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (0)

” تـــو ”

تنهــــا دعـــای قشنــــگ منــــی

مبــــادا کســـی از خـــدا ،

بـــــی خبــــر بــــرای خـــودش، آرزویــــت کنــــد …

.

.

.

.

دستم را روی قلبم می گذارم

خوشحال میشوم که قدمهایت را احساس میکنم

عجب تفاهمی دارند

صدای قدمهایت با صدای قلبم…!

.

.

.

.

هر لحظه ای که به تو نزدیک میشوم ،

انگار از آنچه که ثانیه ای پیش بودم ، دل میکنم

 

افکار من با تو ، فقط تو میشود …

.

.

.

.

‌عشق یعنی

وقتی که دستاتو میگیرم مطمئن باشم که از خوشی میمیرم !

.

www.asheghooneha.rzb.ir

.

چشمه‌ساری در دل و

آبشاری در کف،

آفتابی در نگاه و

فرشته‌ای در پیراهن،

از انسانی که تویی

قصه‌ها می‌توانم کرد…

“احمد شاملو”

.

.

.

.

ﺍﮔﺮ ﺣﺴﻮﺩ ﻧﺒﻮﺩﻡ

ﺑﺮﺍﻳﺖ ﺷﻌﺮی می ﮔﻔﺘﻢ

ﻛﻪ ﺗﻤﺎﻡِ ﺯﻧﺎﻥِ ﺩﻧﻴﺎ

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﻧﺪﻧﺶ

ﻋﺎﺷﻘﺖ ﺷﻮﻧﺪ …

ﺳﻤﺎﻧﻪ ﺳﻮﺍﺩی

.

.

.

.

تڪیـﮧ گـآهَم بآش !

میخـوآهَم سَنگـینی نِگـآه ایـن مَرבمِ حَسـوב شَهـر رـآ تـو هـَم حـِس کنـی

ایـن مَرבم نمیتَـوآننـَב ببیننَـב בست هآیِمـآن تـآ این اَنـدآزه بِہم می آینـב !

.

.

.

.

مثل موج

کش می‌آیم در ساحل تو، آرام،

و دامن‌ات را

پر از گوش‌ماهی می‌کنم…

“عباس معروفی”

.

asheghooneha.rzb.ir

.

بخند…

خنده های تو

ترکیدن شاهوار کوهستان های انار است…

“شمس لنگرودی”

.

.

.

.

گاهی حس کردن یک آغوش ،

فقط لمس پوست با دست نیست …

گاهی حس می کنی ، جسمش را …

به شرطی که با قلب لمس کنی نه با دست …

.

.

.

.

دوست دارم دستم را بگیری و زیرگوشم زمزمه کنی

که پشت خوابهای نا آرام تو …

چیزی بیش از نگرانی های زنانه نیست …

دستت را بگیرم و زیرگوشت زمزمه کنم

که پشت نگرانی های زنانه ی من …

 

مردی ایستاده که دیوانه وار دوستش دارم !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ads1
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 911
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 90
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 265
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 1,547
  • باردید دیروز : 317
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,993
  • بازدید ماه : 3,993
  • بازدید سال : 132,139
  • بازدید کلی : 1,241,222
  • تبلیغات