loading...
پرتال تفریحی و عاشقونه
Alirezaz90 بازدید : 465 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

متن آهنگ بذار حس کنم از امیر فرجام

بذار حس کنم امشبو با منی

کنارم تو بارون قدم میزنی

برای من این دلخوشی کافیه

بذار حس کنم امشبو با منی

ترانه سرا : محسن حق نظری

متن آهنگ بذار حس کنم از امیر فرجام

یــه عـمره کـه از چـــشم تـو دورمو

کــنار تـوام بــی تــو هـر ثــانیه

صــدا مــیکنم اســمتـو با خــودم

نــبـینم که جــات پــیش مــن خــالیه

   

هــوس کــردم امــشب کـه دســتاتو بـاز

دوبــاره تو دســت خــودم فــرض کــنم

تــو رو از هــمونی که از مــن گــرفت

یـه امــشب بـرای خــودم قــرض کــنم

 

بــذار حـــس کنم امــشبو بـا مــنی

کنارم تو بــارون قــدم مــیزنی

بـرای مــن ایـن دلخــوشی کــافیه

بــذار حـــس کنم امــشبو بـا مــنی

 

تــو این لــحظه چــشماتو از مـن نــگیر

مــن از بــودن تـو نــفس مــیکشم

بــهــت قــول مــیدم نــباشی یــه روز

از ایــن زنـدگی پــامو پَــس مــیکشـم

 

نــمیشه تــظاهر بــه خــوبی کــنم

خــودت تــو یــه راهــی نــشونم بــده

مـــیمونــم بــه پــای تــو تا آخــرش

اگــه جـــای خــالـــیــت امــونــم بــده

 

بــذار حـــس کنم امــشبو بـا مــنی

کنارم تو بـــــــــارون قــدم مــیزنی

بـرای مــن ایـن دلخــوشی کــافیه

بــذار حـــس کنم امــشبو بـا مــنی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ads1
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 911
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 197
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 1,428
  • باردید دیروز : 317
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,874
  • بازدید ماه : 3,874
  • بازدید سال : 132,020
  • بازدید کلی : 1,241,103
  • تبلیغات