loading...
پرتال تفریحی و عاشقونه
Alirezaz90 بازدید : 205 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

اس ام اس های طنز و جمله های جدید ویژه سیزده بدر

اگه قرار باشه دروغ سیزده رو در مورد من بگی چی میگی؟

قبل از اینکه برای یکی دیگه بفرستی جواب منو بده !

.

.

.

با سلام

کلاسهای آموزشی سبزه گره زنی آغاز شد !

گره ازدواج

گره کنکور

گره جدایی !

گره ملوانی !

دوبل گره !

گره کور !

با تضمین بروارده شدن آرزو !

(گارانتی تا سیزده سال بعد !)

.

.

.

رو پیچ و تاب سبز سبزه ی عید / گره از بخت ما هم کور تر شد

دروغ سیزده هر ساله ی ما / عجب عیدی به نیکویی بسر شد !

.

.

.

دقت کردین اندوهی که عصر سیزده به در داره ،

دیدن دمپایی خیس شده ای که به صورت نامرتب افتادن کف دستشویی نداره؟

.

.

.

آمیخته شد نگاه من با نوروز

با هر گل این بهار آتش افروز

تا سال دگر دست به دستت باشم

صد سبزه گره زدم به یادت امروز!

سیزدتون مبارک

.

.

.

سلام خوبی

ببین امسال دیگه سبزه گره زدن رو بیخیال شو !

با این قیافه ایی که تو داری اگه درخت هم گره بزنی

شوهر گیرت نمیاد !

بیچاره سبزه ها !

.

.

.

۱۳تا بدی

۱۳تا بلا

۱۳تا زشتی

۱۳تا نحسی

۱۳تا غصه

۱۳تا ناکامی

۱۳تا مریضی از وجودتون دور بشه

و در عوض ۱۳۹۲تا شادی ؛ زیبایی ؛ لطافت و خوشی های پایدار نصیبتون …

سیزده بدر مبارک !

.

 

.

.

تو رو خدا فردا جایی قرار نزار میخوام سیزده رو فقط با تو باشم

آخه بدون تو اصلا صفا نداره

اینم از دروغ سیزده من

.

.

.

حس دق مرگی که عصر ۱۳بدر داره

جدایی از نیمه گمشده ای که از توی افق پیداش کردی نداره !

.

.

.

با آرزوی یافتن همسری مناسب از دختران منتظر

دعوت میشود ضمن خویشتن داری

از گره زدن سبزه ها به شدت خورداری فرمایند !

سازمان حمایت از محیط زیست !

.

.

.

.

نمی دانم آرزویت چیست

اما من برای رسیدن به آرزویت دستانم به آسمان جاری

و سبزه دلم را به نیت تو و آرزوهایت هر چه که هست گره می زنم !

سیزده بدر روز آرزوهایت باد …

.

.

.

یارو زنش سبزه بوده ، سیزده به در میندازتش توی جوب !

.

.

.

ساقی گل و سبزه بس طربناک شده ست / دریاب که هفته‌ی دگر خاک شده ست

می نوش و گلی بچین که تا در نگری / گل خاک شده ست و سبزه خاشاک شده ست

(با آرزوی روزی شاد در کنار طبیعت)

.

.

.

سبزه رو از سفره بگیر / ماهی را با خودت بیار

وقتشه بیرون بزنیم / سیزدهمین روز بهار

.

.

.

اول فروردین از رگ گردن به سیزدهم فروردین نزدیک تر است !

ستاد زهرمار کردن تعطیلات

.

.

.

اینایی که ۱۳بدر سبزه هاشونو میزارن روی سقف ماشینشون

همونایی هستن که وقتی شاگرد اول میشدن

لوح تقدیرشونو قاب میکردن میزدن سینه دیوار پذیرایی خونشون !

.

.

.

با سلام و عرض تبریک سال نو

باید خدمت شما عرض کنم که بنده امسال قصد ازدواج ندارم !

لطفا سبزه ها را به نییت یکی دیگه گره بزن !

.

.

.

ناگوارترین سکانس سیزده بدر :

کلوز آپ ته مانده آجیلی که حاوی تخمه کدو ، لاشه های پسته و پوست بادام زمینی

که به صورت ناجوانمردانه ای با هم مخلوط شده اند !

.

.

.

اونقدی که من برای دودره کردن مدرسه ۱۴فروردین

برنامه ریزی میکردم و نقشه میکشیدم اگه درس میخوندم

الان داشتم توی خورشید بقل درختای باغ پسته کباب باد میزدم !

.

.

.

به علت ازدیاد دختران دم بخت

گره زنی سبزه ها تا ۱۵ فروردین ماه تمدید شد !

.

.

.

به علت ازدیاد دختران دم بخت ، گره زنی سبزه ها تا آخر فروردین ماه تمدید شد !

.

.

.

سیب شود رویتان

سبز شود جانتان

سیر شود کامتان

از کرم کردگار ، سکه شود کارتان

غم بشود سنجدی ، رخت ببندد یواش

پر ز حلاوت شود ، چون سمنو زندگی

غرق سعادت شود ، شیوه این بندگی

.

.

.

سلام خوبی ؟ یه چیزی میخواستم بگم !

پارسال اون همه سبزه گره زدی هیچی نشد !

بیا امسال درخت گره بزن شاید فرجی شد !

.

.

.

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر

من خودم سیزدهم کز همه عالم بدرم

.

.

 

.

.

باز هم سیزده سال نو از راه رسید

باز هم شادی و سر زندگی از راه رسید

آنــجا که شــمایید اگر ابــری نیــست

تندی بپرید بیرون که اصلا جا نیست

.

.

.

سیزدتون بدر

دشمناتون در به در

رفقاتون گل به سر

گرفتاریاتون زود بدر

خوشیهاتون هزار برابر

.

.

.

یکی از فانتزیام اینه که غروب سیزده بدر با پرایدم بقل یه بیشه زار پارک کنم

و در حالی که به پرایدم تکیه دادم به غروب آفتاب خیره بشم

و پسته های خندانمو بندازم توی آب بعد پرایدمو روشن کنم

و در حالیکه دارم جاده رو طی میکنم دوربین بره در حالت کلوزآپ

و اون آخر جاده چراغای پرایدم روشن بشه و بعدش گورمو گم کنم …

.

.

.

نمی دونم چی شد سیزده بدر شد / گوشم از جیغ و داد و نعره کر شد

به یاد تعطیلات رفته از دست / غم و غصه کنارم همسفر شد

از آجیل شب عید مونده تخمه / تموم پسته ها زیر و زبر شد

رو پیچ و تاب سبز سبزه ی عید / گره از بخت ما هم کور تر شد

عروس تنگ من ، زندانی عید / از آن قصر بلوریش به در شد

دروغ سیزده هر ساله ی ما / عجب عیدی به نیکویی بسر شد !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ads1
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 911
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 155
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,689
  • بازدید ماه : 5,689
  • بازدید سال : 133,835
  • بازدید کلی : 1,242,918
  • تبلیغات