loading...
پرتال تفریحی و عاشقونه
Alirezaz90 بازدید : 485 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (1)

سری جدید اس ام اس های نیش و کنایه دار

از شباهتتون فهمیدم که تو نسبتی با گاوآهن داری !
اومدی ، زندگیمو شخم زدی ، زیر و رو کردی رفتی …
.
.
با “هیچکس نبودن” بهتر است از حضور اشتباه در کنار کسی بودن …
.
.
.
فردا برای دلجویی دیر است ، امروز زخم نزن …
.
.
سرد است اما سرما نمیخورم ، کلاهی که عشقت بر سرم گذاشت تا گردنم را پوشانده است !

.

.

قلبم را عصب کشى کردم ، دیگر نه از سردى نگاهى میلرزد و نه از گرمى آغوشى میتپد !

.

.

جدیدا اسم خیانت شده یه اشتباه که باید ببخشی و فراموش کنی وگرنه محکوم میشی به کینه ای بودن !

.

.

روزگار عجیبی ست ! من به تو معتادم ، تو مرا ترک می کنی …

.

.

نگران اشک‌ هایم نباش !

از لبخندم بترس که معنایش اشک‌ های فردای توست …

.

.

حوایت میشدم اگر سیب سرخی داشتی ، ولی حیف که آدم نیستی !

.

.

تحقیرت هم کنم کافی نیست ، تفریقت میکنم از تمام زندگی ام !

.

.

آدم باید بی لیاقت هارو هم دوست داشته باشه ، آخه گناه دارن هیشکی دوسشون نداره ؛ میگن بی لیاقتن دیگه !

آهای با توام ، اگه دوستت دارم فقط برا اینه ک دلم برات میسوزه چون بی لیاقتی …

.

.

به کوه بگی محبت برمیگرده میگه محبت ، آخه تو به من بگو از سنگم کمتری ؟

.

.

تنها ترسم از اون دنیا اینه که مردم اینجا هم میان اونجا !

.

.

آدامسمو با اون همـه “شیک” بودنش بعد نیم ساعت زیر کفشم له میکنم تو که جای خود داری !

.

.

پشته سر بعضیا نباید با کاسه آب بریزی ، باید “سیفون” رو بکشی !

.

.

چه تناقض عجیبی است !

دلم برای او شور میزند اما دستم نمک ندارد …

.

.

آدم سخت گیری نیستم اما آدم سخت گیر میاد !

.

.

دود سیگارم را هزاران بار به تو ترجیح می دهم ، کم رنگ است ولی دو رنگ نیست !

.

.

این تو نیستی که مرا از یاد برده ای !

این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند ، صحبت از فراموشی نیست ، صحبت از لیاقت است !

.

.

بعضیا به مرور زمان عوض میشن ، بعضیا هم عوضی …

.

.

ﻣﻦ ﯾﮏ ﻋﺬﺭﺧﻮﺍﻫﯽ ﺑﻪ “ﺧﻮﺩﻡ” ﺑﺪﻫﮑﺎﺭﻡ :

برای ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﯽ ﺑﻮﺩم

ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﯾﮏ ﺭﻭ ﺑﻮﺩﻡ

ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻏﺮﻭﺭﻡ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺘﻢ

ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻮﺩﻡ

ﺧﻮﺩﻡ … ﻣﻨﻮ ﺑﺒﺨﺶ !

.

.

من با بعضیا خیلی تفاهم دارم ، مثلا حالمون از همدیگه بهم میخوره !

.

.

دستگاه مشترک مورد نظر از دست “دوستت دارم” های دروغ تو خاموش است ، لطفا دیگر تنهایش بگذار …

.

.

سوختنم را دیدی و خندیدی

خنده ات را دیدم و سوختم

خنده هایم را خواهی دید

دیدارِ ما به وقت سوختنت

.

.

بعضیا باید انقدر بمونن تو “کفت” که خوب تمیز بشن !

.

.

بعضیا شدیدا به عینک نیاز دارن ، واسه اینکه گوشامونو خیلی دراز میبینن !

.

.

چه فرقی می کند وسوسه سیب یا حوا برای کسی که آدم نیست ؟

.

.

بعضیا ﻣﺜﻠﻪ ﺩﺳﺘﻪ ﺻﻨﺪلی ﺳﯿﻨﻤﺎ ﻣﯿﻤﻮنن ، ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﻣﺎﻝ ﺗﻮﺋﻪ ﯾﺎ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯽ …

.

.

بهینه رفتار کردی ولی من از همه چیزم گذشتم ؛ برچسب سبز رنگ انرژی مبارک قلبت باشد !

.

.

جای بعضی ها توی کتاب جغرافیا خالیه ، با عنوان “پست ترین نقطه ی دنیا”

.

.

.

.

دیگر عاشقانه نمینویسم …

اگر نوشتم مخاطب خاص ندارد چون کسی ارزش خاص بودن را ندارد !

.

.

بعضی ها فکر میکنن شاخی هستن برا خودشون ؛ عزیزم تو موی زایدی ، باید بری تو سطل زباله !

.

.

پراید شد ۲۰میلیون ولی تو همون ۲زاری که بودی موندی !

.

.

به “بعضیا‏”‏ باید گفت : قربونت ! یه برنامه بزار دیگه نبینمت …

.

.

پیشرفت من دقیقا پسرفت تو از زندگیم بود !

.

.

بعضی وقتا لازمه گیاه باشی و فتوسنتز کنی ولی محتاج بعضیا نباشی !

.

.

به شادی مردم اعتماد مکن برف ؛ تا می باری نعمتی ، چون بنشینی به لعنتشان دچاری !

.

.

تصمیم گرفته ام آدم باشم دیگر ، یک بار حوا شدم برای هفت پشتم بس بود …

.

.

اگر با کسی نیستم خوشحال نباش ، وقتی تنها ماندم یعنی هنوز تو را نبخشیده ام !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهساا در تاریخ 1393/06/07 و 12:41 دقیقه ارسال شده است

سلام خوب بودشکلک


کد امنیتی رفرش
ads1
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 911
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 277
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 1,577
  • باردید دیروز : 317
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,023
  • بازدید ماه : 4,023
  • بازدید سال : 132,169
  • بازدید کلی : 1,241,252
  • تبلیغات