loading...
پرتال تفریحی و عاشقونه
Alirezaz90 بازدید : 460 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روزهای بارانی

هنوز هم وقتی باران می آید تنم را به قطرات باران می سپارم …

می گویند باران رساناست ، شاید دستهای مرا هم به دستهای تو برساند …

::

::

دیشب خدا آهسته در گوشم گفت :

دیگه بسه ، بارانم از اشکهایت خجالت میکشد …

 

::

::

دلم باران میخواهد و چتری خراب و خیابانی که هیچگاه به خانه ی تو نرسد …

::

بقیه در ادامه مطلب>>>>>>>>>

 

::

::

این که چقدر از آن روز ها گذشته یا اینکه چقدر هر دویمان عوض شده ایم یا اینکه هر کداممان کجای دنیا افتاده ایم اصلا مهم نیست …

باز باران که ببارد ، هروقت که میخواهد باشد ، دلم هوایت را میکند …

:::

::

زمانی شعر می گفتم برای غربت باران …

ولی حالا خودم تنهاترم ، تنهاتر از باران …

::

::

باران بیاید یا نیاید ،

تو باشی یا نباشی ،

خاطرت باشد یا نباشد ،

من خیس از یاد توام !

::

::

یه خیابون

یه بارون

دستهای یخ کرده

یه آهنگ

کلی فکر !

و پاکت سیگار به ازای تمام شارژهایی که باید برای با “تو” بودن خریده میشد … !

::

::

من با تو زیر باران نرفته ام اما باران که میبارد دلم برایت تنگ میشود …

::

::

فرقی نمیکنه هوای الان چند نفره ست !

مهم اینه که تو نیستی و من مجبورم”تنهایی” دلتنگی آسمون رو تحمل کنم …

::

::

اس ام اس عاشقانه روزهای بارانی

تنها برخی از آدمها بـــــاران را احساس می کنند !

بقیه فقط خیس می شوند …

::

::

باز باران میبارد و همه جا خیس است ، چشمان خیسم را کجا آویزان کنم ؟

::

::

باران که میبارد ، دلم برایت تنگ میشود …

راه می افتم بدون چتر ، من بغض میکنم ، آسمان گریه !

::

::

من برای تو چتری بیش نبودم …

بـاران که تمام شد فراموشم کردی !

تو تتنها همقدم باران می خواستی اما من خود باران شدم بعد از تو …

::

::

نام تو دعای نستجاب باران است ، هربار که تو را خوانده ام ، باریده ام …

::

::

باران چه خوشبخت است ، از آن بالا همیشه عشق بازی دیده است …

::

::

بریز ای نم نم باران دلم خون شد ز تنهایی

اسیر دردم ای باران چرا دردم نمی کاهی ؟

ببار ای قطره ی مرهم ، زبانم تشنگی دارد

به این دل خسته عاشق که او هم عالمی دارد

::

::

آمدن را از باران بیاموز …

رفتن را از دل من !

::

::

باران یعنی تو برمی گردی …

الان داره بارون میاد …

::

::

ﻧﻴﺎ ﺑﺎﺭاﻥ … ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ اﺵ ﻧﻜﻦ !

ﻣﻦ و اﻭ ، ﻣﺎ ﻧﺸﺪﻳﻢ …

::

::

فیزیک بعدترها ثابت می کند در روزهای بارانی جای خالی آدم ها بزرگتر می شود …

::

::

سراپا خیس از عشق و باران …

در پاسخشان چه خواهی گفت اگر بپرسند : آستینت را کدامیک تر کرده است ؟

::

::

حالا تا بارون میگیره حس برگا رو میدونم …

::

::

عشق مانند بـــــاران است …

آنگاه که نیست همه آرزویش را دارند و وقتی هم که میاید همه میگریزند …

::

::

دنیای من همه جایش بارانی ست ؛

هر چه کمتر بدانی کمتر خیس خواهی شد …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ads1
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 911
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 179
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 1,400
  • باردید دیروز : 317
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,846
  • بازدید ماه : 3,846
  • بازدید سال : 131,992
  • بازدید کلی : 1,241,075
  • تبلیغات