loading...
پرتال تفریحی و عاشقونه
Alirezaz90 بازدید : 546 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (2)

دلم از تو گرفته (متن عاشقانه)

برای خواندن این متن به ادامه بروید >>>>>>>>>>>>

تو که مرا نابود کردی ،عشقم را در تابوت گذاشتی وخاک کردی ،
بعد از آن حتی با یک شاخه گل هم بر سر مزار، از عشقم یاد نکردی!
نه آرامم میکنی نه با قلبم مدارا میکنی ، نه میگویی دوستم داری ، نه فکری به حال قلبم میکنیبا اینکه خیلی دوستت دارم اما ، دلم از تو گرفته …

 

ببین چشمانم را که قطره های اشک بر روی آن نشسته
نه آرامم میکنی نه با قلبم مدارا میکنی ، نه میگویی دوستم داری ، نه فکری به حال قلبم میکنی
اینگونه میشود که در لحظه های دلتنگی ام با غمها سر میکنم نه با صدای مهربان تو، این حسرت است که در دلم نشسته از سوی تو….
هر چه خودم را به بی خیالی میزنم نمیشود ، نمیتوان از تو گذشت، نمیتوان به هوای نبودنت در ساحل بی قراریها نشست ، تنها میشود بی تو ، بی نفس دفتر زندگی را برای همیشه بست!
با اینکه خیلی دلم از تو گرفته ، بغض گلویم را گرفته ، اما نمیدانی ، تو نمیدانی که چه عشقی در دلم نهفته !
آن روزی که آمدی و مرا در آغوش گرفتی ، با تمام وجود مرا در میان گرفتی گذشت ، چه زود رفت آن حس زیبای عاشقانه ، چه زود عشقمان شد ، یک قصه عاشقانه …
چه زود دل کندی از همه چیز ، آنقدر از آن روز گذشته که حتی رنگ چشمهایم را نیز دیگر یادت نیست!
این منم که هنوز هم روز به روز بیشتر به تو دل میبندم ، این تویی که میگویی اینک دارم از احساسات تو میخندم!
آهای بی وفا ، بیا و اشکهایم را ببین ، پس مرامت کجاست، یک ذره احساس داشته باش ،پس آن وجدان قلبت کجاست؟
تو که مرا نابود کردی ،عشقم را در تابوت گذاشتی وخاک کردی ، بعد از آن حتی با یک شاخه گل هم بر سر مزار، از عشقم یاد نکردی!
دلم از تو گرفته ، با اینکه دلشکسته هستم ، نمیدانی چه شبهایی را با همین دل شکسته به انتظارت نشستم تا امشب نیز فردا شود ، شاید دلم دوباره با دیدنت خوشحال شود…
نیامدی و حسرت شد آن انتظار ، نیامدی و نیامدی تا دلم شد بیمار…
با اینکه دلم از تو گرفته ، بدان که خیلی دوستت دارم ، من که جز تو کسی را در این دنیا ندارم ، ای بی وفای من ، مرا هم نگاه کن ، تو فقط با من باش، بعد از آن هر چه دلت خواست با قلبم بازی کن!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohammad در تاریخ 1393/12/05 و 15:44 دقیقه ارسال شده است

از یه جایی بــه بعد......... دیگه بزرگ نمیشی؛ پـیــــــــــر میشی‌‌.‌.‌‌‌
از یه جایی بــه بعد......... دیگه خسته نمیشی؛ می بُــــــــــــرّی.‌.
از یه جایی بــه بعد......... دیـگه تــکراری نیستی؛ زیـــــــــــادی هستــــــــی ...!!

سلام وب خوبي داري خوشحال ميشم به منم سر بزني و نظر بدي
اگه هم با تبادل لینک موافقی ما رو با نام \" سایت تفریحی اصفهان پاتوق \" لینک کن و خبر بده بگو با چه اسمی لینکت کنم.ممنون
منتظرتم

این نظر توسط RetriCa در تاریخ 1393/10/26 و 0:09 دقیقه ارسال شده است

می خوام دو کلوم مردونه بات صحبت کنم...!

حتما توی این مدت که داری با وبلاگ کار می کنی به این نتیجه رسیدی که یه وبلاگ شما رو محدود می کنه، اون چیزی که می خوای نیست و هزاران مشکل و ضعف داره.
فقط برو تو گوگل سرچ کن مقایسه سایت و وبلاگ، تا بهتر بفهمی تا الان چه قدر وقتت از دست رفته


ما هرچیزی رو که شما بخواین رو براتون طراحی می کنیم ، هر مدل سایتی که بخواین با بهترین کیفیت و در عین حال کمترین قیمت!
چیزی که ما رو از همکارهامون متمایز ساخته اینه که پشتیبانی دائمی داریم و شما که توی این زمینه تازه واردی رو کمک می کنیم پیشرفت کنی!
خیالت راحت، تو در یک قدمی موفقیت هستی فقط با ما همراه باش...

به ما سر بزن!

سیستم پشتیبان مشتریان:
http://poshtiban.retrica.ir/

رتریکا/
http://retrica.ir


کد امنیتی رفرش
ads1
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 911
  • کل نظرات : 210
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 343
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 1,784
  • باردید دیروز : 317
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,230
  • بازدید ماه : 4,230
  • بازدید سال : 132,376
  • بازدید کلی : 1,241,459
  • تبلیغات